Thursday, November 3, 2016

Striped Jumpsuit

Dashuria per vijat shkrihet aq bukur ne kete jumpsuit nga Mango i cili vjen me print pizhame dhe me menge te varura fiks sic me pelqejne mua. Loja me dekoltene te lejon qe ta kthesh edhe nje jumpsuit serioz ne sexy dhe argetues nese le te themi di ta jetosh mire. Per syte e vemendshem canta jeshile nuk eshte fare rastesi pasi lidhet aq ne harmoni me vijat e jumpsuitit dhe jo me kot nuk vjen e kombinuar me kepucen,ne kete rast do ishte fatale dhe e pafalshme.
Kesaj rradhe veshjen e kompleton padyshim dhe vendi i cili eshte le te themi hoteli me i ri ne qender te Tiranes qe jo te gjithe e pelqejme aq shume por qe te gjithe heret a vone do e fotografojme.Dhe une  pata fatin qe setin e rradhes ta kisha me fotgrafen Soela Zani e cila e solli keshtu...




















1 comment:

  1. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete

Total Pageviews