Sunday, October 9, 2016

Lazy Sundays

Disa mama thjesht nuk jane si gjithe mamat e tjera,ama kjo nuk i ben me pak te mira sepse per ato "mamat" si puna ime ka nje vend ku ndihesh si ne shtepi ku sherbehen ushqime te shendetshme te pergatitura me shume DASHURI.
LUGA e Argjendte eshte nje vend i vogel por shume i ngrohte ne mes te bllokut ku ti mund te porosisesh dicka te shpejte e te gatuar nga duart e zonjes Dhurata dhe ndihmeseve te saj apo te marresh produktet te gjitha bio e ti pergatisesh vete.
Une nuk jam ndonje adhuruese e madhe e gatimit ndaj dhe nuk ndalova te vidhja formulen e petullave kete mengjes por nderkohe qe mikja ime bisedonte me Lugen une nuk e ndaloja pirunin.
Lokali na sherbeu nje perzierje cajrash te eger mali me ginger dhe mund te themi qe mengjesi shkoi shume mire dhe princeshat tona e shijuan po aq sa ne :)
Veshja ime ne kete te diele dembele ishte comfort dhe stylish me shapka e jeans si dhe me kemishen e lidhur ne mes.
Sepse vertet mama s'di te bej petulla me maja ama di te beje foto shume te bukura :D




































No comments:

Post a Comment

Total Pageviews