Wednesday, May 25, 2016

Blush

Gjeja me e mire qe mund ti ndodhi nje blogereje eshte te kete nje mike fotografe dhe gjeja me e keqe qe mund ti ndodhi nje fotografeje eshte te kete nje mike blogere.
Po eshte e vertete,sa here qe une mendoj se kam nje outfit "special" dhe jam e krehur trokas ne porten e Soela Zanit duke ju lutur e pergjeruar si fukara.Por me e bukura eshte kur ajo shikon zgjedhjen time "te bukur" dhe thote shyqyr qe sot aparatet nuk jane me film pasi nuk do e kish shpenzuar kurrsesi per kete veshje lol
Tani une e kuptoj qe keto oversized jumpsuit nuk jane zgjedhja e pare e te gjitheve,por me duhet ti bej avokatin mbrojtes dhe ketij trendi.Une e doja nje Blush piece apo nje veshje roze te hapur thene shqip e doja deshperimisht,ndaj nese do vinte me nje jumpsuit une isha ok.
Por ky ishte dhe jumpsuit i vecante me xhepa dhe menge kimonoje por dhe me gjatesi mbi kavilje duket se ishte i prere fiks per nje "mama trendy"
Ndaj disa aksesore gold dhe nje pale kepuce sandale kadifeje dhe voila seti eshte gati.
Po ju paralajmeroj qe blush nuk do jete vetem jumpsuit im por dhe qoftet e mia te cilat ju bashkuan setit kane zgjedhur rozen e lehte e cila eshte vertet shume e ngrohte.
































No comments:

Post a Comment

Total Pageviews