Tuesday, April 26, 2016

SS Collection by Mirela Gjoni

Jam mese e lumtur qe jam deshmitare e koleksionit me te ri te stilistes Mirela Gjoni,nje koleksion i gjithi Made in Italy.
Koleksioni qe prezanton nje femer sensuale dhe chic por mjaft te pjekur ne zgjedhjet e saj duket se gjeti rrugen te ndeshet me Sharminstyle. Ndihem e nderuar qe jam nder te perzgjedhurat e stilistes per te prezantuar koleksionin ne Shqiperi dhe mjaft e mrekulluar me cilesine e veshjeve dhe prerjet e sofistikuara.
Zgjedhja ime e pare ishte nje maksi dress mendafshi me printe lulesh mes rrobdishambrit dhe kimonos,nje veshje sensuale dhe perrallore vinte ne kohe me stil me disa xhepa sport dhe nje jake kemishe.
Une u ndjeva vertet komfort me kete design sa sexy aq dhe chic e romantic.

My dream dress in a real world :)

Duke i uruar stilistet sukses te metejshem dhe ta shohim ne revistat me ne ze te modes me duhet ti them paca "kemben" e mbare  :D










No comments:

Post a Comment

Total Pageviews