Monday, November 17, 2014

This is ...Parkaaaa

Nuk me besohet qe jam une ajo qe bej thirrje per ,,,as me shume e as me pak por per PARKA-n.
Xhupi ne ngjyren ushtarake me bel dhe kapuc me pellush duket te jete Artikulli me IN i sezonit ,i cili vjen i lancuar masivisht nga gjithe Brandet.
Por pjesa me interesante eshte qe ky xhup eshte mirepritur aq shume sa nuk po presim me  as dimrin qe ta veshin,e vjen thene ndryshe pa corape dhe ne blogun e Garance-t.
Une kurrsesi s'jam partizane e ngjyrave ushtarake dhe kam nje term per gjithe spektrin e ngjyrave te tokes der te jeshilet (term qe lidhet me heren e pare kur u bera mama e u njoha me ngjyrat e ndryshme te pampersit te vajzes) term me te cilin etiketoja gjithe zgjedhjet e koleges sime Suela e cila tashme ndodhet ne Amerike dhe Parken e ka ne MUST list.
Parka eshte vertet nje xhup komod i lehte dhe i ngrohte i cili te lejon te levizesh dhe te jesh trendy njekohsisht.
Nje xhup qe shkon pafund me parqet dhe stinen e vjeshtes duket se vjen i kthyer ne mode per te na goditur serish me shigjeten e Kupidit qe na e ka bere zemren e portofolin si kullojse makaronash :)
Sa nga ju kane nje kujtim me Parken nga e kaluara por qe asokohe s'besoj se e quanim Parka apo jo?


























4 comments:

  1. Nuk e di a humba une pas parkes apo humbe ti Estela ne shtjellimin e etiketimit te termit?
    Sa per parken tashme timen,tenden, Soeles dhe Garancit nuk me vjen ne mendje vec shprehjes eshte bere si par(k)e kuqe sorry jeshile!!!!😊

    ReplyDelete
  2. Te gishtat e lyer me te kuqe te Sharmin me mbeten syte mua! Ta hash fare!

    ReplyDelete
  3. Parken e did fort, po e vesh nje her 2dit pak e cuditshme kjo per mua ...
    po ajo gjeja camel ehe. .. karamel fare info shpejt

    ReplyDelete
    Replies
    1. asos from head to toe parka sweater dress dhe plimsolls

      Delete

Total Pageviews