Sunday, July 7, 2013

Kids Party

Une mendoj se askush nuk e ka gjetur ende celsin per nje feste femijesh ideale,ka shume mundesi qe ne fund perfundon te kenaqet nje pale e te lodhet apo merzitet pala tjeter.Une nuk marr persiper te jap asnje keshille per festen pervec faktit qe insistoj gjithmone qe dicka sado e vogel sipas mundesive duhet bere.

Nderkohe shfrytezoj rastin qe ishim te ftuara ne ditelindjen e nje amerikaneje te vogel per te dhene 2-3 keshilla per veshjen e ketij ambjenti ditelindje apo pasdite qofte.
Keshillat vlejne per mamat apo tezet qe rendin pas femijeve dhe jo per beqaret qe nderkohe kane luksin te ndezin dhe ndonje cigare :D te reparti i "fumatori".

Kur shkoni tek lodrat perkuljet ekstreme nuk jane rastesi ndaj keshilla ime jane Pyjama Pants Ideale dhe ne Mode vine pantallonat e gjata dhe te holla me llastik ne mes apo ushkur qe ngjajne me pizhamat te cilat ofrojne komoditetin e nevojshem per keto momente.
Bluza apo triko apo kanatjerja preferohet 100 % pambuk dhe ju e kuptoni vete perse.
Canta HUGE kur je me femije eshte MUST nuk mendohet nje cante me e vogel se 1mx1m harruat do merrni gjysmen e dhomes me vete.
Dhe me kryesorja Kepucet per te cilat u realizua edhe posti
Sh...e...sh...k...a te cilat vishen dhe hiqen shume kollaj pasi ky proces perseritet disa here dhe kthehet ne lodhje kur shoqeron femijet ne lodra dhe duhet te jene kepucet me te mira qe keni pasur ndonje here pasi  do ndani kete moment intim me shume mama te kalibrave te ndryshem dhe ju siguroj qe cdo gabim do ju kushtoje rende reputacionin tuaj.

Kjo ishte nje alternative pasi veshje in per lodrat ka vertet shume por 2 jane rregullat kryesore komode dhe komode :)
Fundjave te bukur














































2 comments:

  1. Te kuptoj shume mire Estel, sidomos per kepucet. Pa te sheshta me mire nuk dal fare nga shtepia,dhe jo vetem per party femijesh por edhe per dreka, darka, sebepe dmth ku jam me te voglin. Ka pasur raste kur kepucet e bukura me take i kam marre me vete ne cante por si perfundim nuk i kam veshur kurre ose sa i kam bere nje taa, tani i kam pastruar,llustruar dhe vene ne rafte dhe i sodis si me i pas trofe te nje kohe te larget....shumicen biles nuk i kam veshur as per here te pare....sad but true...:(
    Ps: love those pants, gorgeous colour :)

    ReplyDelete
  2. Parathenie: skam femije...:) keshtu qe skam si komentoj per kete pjesen e rehatise.
    Une them vetem qe ti ne keto foto dukesh po aq e vogel sa cupkat e tua....:), te cilat jane shume te mira.

    ReplyDelete

Total Pageviews