Thursday, May 23, 2013

Electric Blue with White

Thone qe dashuria nuk zgjat gjithe jeten dhe ka shume gjasa te kene te drejte,por kjo nuk eshte dhe aq gje e keqe fundja.Asgje nuk zgjat perjete :)
E rendesishme eshte ta kesh jetuar dhe ta kesh jetuar bukur si ky trendi i sotem :)
Electric blue me te bardhe mendoj se akoma nuk me ka mbaruar si dashuri dhe nese nje dite mbaron dhe une nuk do i vendos me bashke do kujtohem sa mire jam ndjere dikur me to :)








 P.S Seria e fotove qe justifikojne pantallonat pis :)
Si sexy te muri :P










1 comment:

  1. Kemisha eshte shume e vecante Estela. Jam une qe te kam shkruar se gjerat e mbyllura deri ne fyt jane bere per ty, por ne kete rast do doja ta shihja kete kemishe te zberthyer 3 pullat e siperme, per te balancuar gjeresine e chino-ve. Gjithsesi, e shoh se ndihesh super rehat me veshjen e sotme dhe me te drejte. Blu elektrik me te bardhen eshte nder kombinimet e mia te preferuara gjithashtu.

    ReplyDelete

Total Pageviews