Wednesday, May 2, 2012

My first POST

Pershendetje!

Se fundmi sic eshte bere e modes edhe ne Shqiperi per te patur nje Blog tendin per ato qe e mendojne se mund te ndikojne sadopak ne stilin e bashkeqytetareve tane,edhe une bera nje analize me veten.

Mund dhe duhet te kem dhe une nje Blog?

Deshira s'mungonte po a i kisha asetet per ta perballuar kete iniciative.
Dhe si fillim lexova disa bloge te Top fashion bloggers  dhe mendova Canon kam,125 fustane kam ,75 pale kepuce kam dhe cdo dite vetem blej,Ombre Hair kam :) them se mund ta perballoj.
Nje argument tjeter do ishte mua me kopjojne se me kopjojne pse te mos e bejne haptas duke pranuar se frymezohen,do ishte me e ndershme.

Plus qe mendoj vertet se informacioni eshte ai qe na ndihmon te vishemi mire dhe njerezit qe e kane me pasion mund te na ndihmojne me se miri.

Dua te perfaqsoj ate pjese te shoqerise qe vishen me shume shije me pak shpenzime.

Na ndodh shume shpesh te shikojme mikeshen apo rivalen qe i rri mire cdo gje qe ka nje gje te sajen nje stil nje "drite" kam qejf te them une qe nuk e kupton po e pelqen aq shume,hajde te vishemi me ate drite e te reflektojme ate drite qe na duhet.

Shpresoj qe ky Blog te behet i njohur dhe i dobishem per shume prej jush.

dhe... s'me mbetet gje tjeter te them vec...

Rrugetim te mbare!


6 comments:

  1. Une urimet i kisha thene tek argumentin i fjongos po me ne fund arrita te lexoja dhe argumentet e tjera duke e nisur nga mbrapsht, nga fundi ne fillim, po ndoshta qofte mbaresi si i thone asaj fjales :Gli ultimi saranno i primi!!!

    ReplyDelete
  2. Ej o sharmini po une prita gjithe weekendin po ti si s'na kenaqe me ndonje emocion te ri. Uroj qe java te filloj me mbare neser.

    ReplyDelete
  3. 125 fustane????????

    Duhet te dal me shpesh,padyshim!!! :P

    ReplyDelete
  4. Estel komplimente, ishte kenaqesi qe brodha pak neper blogun tend,i cili ka vertete arome elegance dhe kreativiteti...E thene thjesht, thumb up :-)

    ReplyDelete
  5. Estel complimente per blogun, tend me plq shume, me vjen keq qe e zbulova vetem tani. Urrime e pergezime, te gjitha postet jane shume origjinale.

    ReplyDelete
  6. http://doityourselfideas.blogspot.com/

    ReplyDelete

Total Pageviews